Kaikenlaista on tullut kirjoitettua, mutta vähemmän on tullut kirjotettua harrastuksista. Niitä ei saa unohtaa! Ykkös harrastus on ristipistot! Tällähetkellä on yhden stitchedmailart porukan kesä kuori swappi työn alla. Teen sen naiselle texasiin, USA:an. Kaikkien aikojen toinen pistelty kuoreni! Ekan kuoren tein ystävälleni Jaanalle. Se oli sellainen enkeli kuori ja siitä kyllä huomasi, että se oli ihka eka kuori! Mutta harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa, kai! Mutta tuo kuorien teko on kyllä ihan mielettömän hauskaa! Taisin jäädä koukkuun kerta heitolla! Tänään tuli postissa myös mallivihko, jossa on Lanarten päivä- ja yöperhosen mallit!! Olivat myynnissä Ihan itse -keskustelu palstalla ja pakkohan ne oli saada. Eikä hintakaan päätä huimannut, kokonaista 10 euroa maksoi. keskeneräisiä töitä on kaappi pullolaan. Olen päättänyt, että mitään isoa työtä en aloita, ennenkuin keskeneräiset oon tehnyt valmiiksi. Mutta pikkutöitähän ei lasketa... ;)

Ristipistojen lisäksi teen vaihtelevasti kaiken näköistä! Talvisin tulee kudottua jonkin verran. Olen käynyt mm. seuraavilla kansalaisopiston kursseilla: huovutus, puutyö, kirjansidonta, tuohityö, olkityö, korukiven hionta, hopeaketju punonta. Ja jonkin verran olen kutomapuittenkin edessä istunut. Lähinnä olen poppanoita ja ripsiliinoja tehnyt. Ja teinhän mä viltin ja kaulahuivinkin. Viltti huovuttiin kutomisen jälkeen ja siitä tuli kyllä tosi lämmin. Annoin sen silloin vanhemmilleni joululahjaksi.

Omia kuvasivuja ei vielä ole, mutta olis tarkoituksena tehdä tuonne webshotteihin omat sivut kanssa. Mutta sitten joskua. ;)