Todiste siitä, että jotain ehkä jossain vaiheessa valmistuu!

387500.jpg

Tuon parissa olen väkertänyt jo vaikka kuinka kauan. Tänään vihdoin ja viimmein sain viimmeisenkin osan valmiiksi ja nyt sitten pitäis alkaa kasaamaan. Haluaisin saada laukun valmiiksi ennen ensi viikon torstaita, jolloin lähdemme Jalasjärvelle. Haluan tuon laukun sinne mukaan valmiina! ;)

SeijaP esitteli blogissaan joku aika sitten Wanhan kirjan, jonka oli kirjoittanut Eeva Haavisto ja sen nimi oli Sata kansanomaista kuviokudin mallia. Mä sain tuon kirjan käsiini viime viikon torstaina. (Äitille kiitos!!!) Ja voi luoja että se on I-HA-NA! Kerrassaan ihania lapasmalleja! Luultavasti siksi olen niin kovin kiinnostunut ko kirjasta, koska siinä on paljon malleja Jalasjärveltä ja olen siellä siis lähtöisin ja sielä kai se mun sydän osittain asustaakin. Ainakin sinne on välillä kovakin ikävä. :)