Joulu tuli, oli ja meni. Taas onnistuinen stressaamaan itseni ihan hermoheikoksi. Ja ihan mitättömistä jutuista. Mutta niin vain siitäkin selvittiin. Sain systeriltä aivan ihanan synttäri lahjan.

1170044.jpg

Yli söpön hipon ja Mega Boots Stretch Softcolor lankaa kerän. Ihan on uusi tuttavuus tuo lanka, hipelöidessä tuntuu kyllä ihunalta. Siitä sukat Minulle. Monissa blogeissa olen ihastellut tuota hippoa ja ajatellut, että kyllä mä vielä tuollaisen haluan itsellenikin ja nyt mä sen sain! lämmin kiitos ja halaus vielä tätäkin kutta. Kyllä neuloja tietää mitä neuloja haluaa! ;)

JYV07 parini oli Eva. Enhän minä muistanut kuvata lähettämääni pakettia, mutta siitä löytyy kyllä kuva Evan blogista tästä postauksesta. Minä sain Evalta tallaisen paketin:

1170046.jpg 

Kerän ruskeaa 7veikkaa, käsirasvaa, geeli kyniä, pari enkeli koristetta ja kortin. Ai niin, olis sielä vielä suklaa levykin, mutta se ei selvinnyt kuvaukseen asti jostain kumman syystä. ;) Heh, minäkö perso suklaalle?! Tuhannet kiitokset Evalle kivasta paketista.

Äidiltä sain synttärilahjaksi rahaa ja käskyn ostaa lankaa josta tulee jotain minulle itselleni. Ostin kilon vihreää Novitan Mamboa. Siitä olis tarkoitus tulle Vihervaara huppari!

Sain selätettyä muutaman viikon kestäneen neule plääh olon. Olo oli jotenkin niin väsy koko ajan, ettei jaksanut ajatellakaan puikkoihin tarttumista. Mutta nyt on taas vanha into päällä ja tekisi kovasti mieli kutoa koko ajan. Puikoilla on tällähetkellä Revontuli huivi ja haluaisin aloittaa jo tuon vihervaaran.

Tämä on varmaankin tämän vuoden viimmeinen postaus, joten listataanpa tähän nyt, että mitä sitä on tullut viime vuoden aikana tehtyä.

Sukkia 21 paria

Kaulurit, kaulahuivit 5  kpl

Laukut: 3 kpl

Pipot 11 kpl

Lapaset, sormikkaat, kämmekkäät 21 paria

Kolmio pitsihuivit 3 kpl

Paidat 1 kpl

Eli ei oikein paljoa. Mutta tuosta on hyvä parantaa ensi vuoteen!

 

Hauskaa Uuttavuotta 2008 kaikille blogini lukijoille!!

Olkaa varovaisia rakettien kanssa!