Tällä viikolla minua on kovasti hemmoteltu! Keskiviikkona saapui Syksyn Sävyt vaihdon paketti.

1014872.jpg

Lähettäjänä oli Meemu ja paketissa oli ihanan väristä lanettia. Mä en oo ikinä omistanut lanettia, monesti oon meinannu ostaa ja pyöritellyt käsissäni mutta vielä ei ole kotiin asti eksynyt. Nyt minulla sitä on ja teen siitä ihan varmasti itselleni jotain. Ihana pipo. Oikeasti, mä oon sitä pitänyt nyt kaksi päivää päässä. ;) Ja ei hätää Meemu, lapsukaiset on sanonu mua äipäksi siitä asti kun ovat puhumaan oppineet. Lisäksi oli vielä kaksi tuikkua ja kiva kirje! Paketti oli ihana ja ihan varmasti kaikki pääsevät käyttöön. Tuhannet kiitokset Sinulle, Meemu!!

Tänään tuli vielä SNY pakettikin.

1014874.jpg

Aivan ihana paketti jälleen ystäväiseni! kaksi kerää Garnstudion Vivaldia, kerä austerman Steppiä ja 100% alpacaa vyyhti. tuoksu kynttilöitä, puinen koru ja kaunis kortti! Miten sinua voisin tarpeeksi kiittää? Alpacaa mietein, että riittäisköhän se kämmekkäisiin tai peräti sormikkaisiin asti?! Aivan täydellisen tuntuista lankaa, pehmoista kuin mikäkin! Palan halusta tietää kuka olet! Kovasti mietin, etä oletko minulle entuudestaan tuttu blogimaailmasta vai oletko ihan uusi tuttavuus. Jänkättää!

Sinä olet kuitenkin aivan täydellisen ihana SNY! Iso Iso Kiitos ja lämmin rutistus sinulle!