Eilen illalla sain viimmeisteltyä Peetun kirjoneule lapaset. Tykkään ja olen tyytyväinen. Pinnastakin tuli suhkot sileä.

312777.jpg

Tiedot:

Ohje: Kauneimmat käsityöt 6/2006 malli numero 33

Lanka: Sisu

Puikot: 2,5mm ja 3mm bambut

Meillä kävi loistava joulupukki! Peetua pelotti aluksi:

312775.jpg

Mutta Leevi oli heti kaveri:

312776.jpg

Kyllä Peetukin sitten jo vähän ajan päästä jutteli pukin kans. Onneksi pukilla ei ollut kiire jatkaa matkaa. Pukin syliin kuvaa varten Peetua ei tosin saanut suostuteltua. Mutta eipä se haittaa. Lapset kävi ihan ylikierroksilla lahjojensa kanssa. Paljon saivat tosi mieluisia lahjoja!

 

Hmmm... mistähän kertoo Peetun itse keksimä laulu kun Janne nukutti poikia?

"Minä olen kuollut, kuollut, kuollut. Minä olen kuollut. Trallallallal lei.

Kuka minut on ampunut, ampunut, ampunut? Kuka minut on ampunut? Pum pum pump pum pei."

 

Minäkin olin ollut kiltti ja sain ihania käsitöihin liittyviä lahjoja!

312774.jpg

Jannelta sain kerrassaan ihania Noron lankoja! Niistä tulee jotain ihan minulle itselleni! Sain myös kauniit sukat ja origami kirjan. Muitakin lahjoja toki tuli ja kaikki oli kerrassaan ihania! Kannattaa kirjoittaa joulupukille niin saa mitä on toivonut.

Huomenna lähdemme Jalasjärvelle ja siellä odottaa synttäri lahja, jossa on Tallinnasta tuotuja lankoja!

Rauhaisaa joulun jatkoa kaikille!