Piipahdin tuossa päivällä paikallisessa halpakaupassa. Siellä on ollut aina mukava asioida, hyvää palvelua ja edulliset hinnat.

Siinä kassalla ollessani myyjä kysyi, että onkos sulla ne sivut netissä. Vähän olin kuin puulla päähän lyöty. Juu, onhan tämä Kannus pieni paikka ja itse en salaile mitään itsestäni. Olen ihan omalla nimelläni ja useaan kertaan on tullut Kannus kirjoitukissa mainittua ja onhan täällä mun pärstänikin vilahtanut välillä. Myyjä kehui kovasti tekemiäni käsitöitä ja kertoi, että joku asiakaskin oli aikaisemmin kertonut sivuistani. Olin taatusti ihan tulipunainen. On vaikea ottaa vastaan kehuja. Varsinkin, kun en pidä itseäni järin taitavana. Osaanhan minä jotakin, mutta paljon on vielä opittavaakin. Kehuja saadessaan, ei oikein tiedä mitä niihin pitäisi sanoa. Osasin sentään kiittää. ;) Siinä vieressä oli sitten myös sen halpakaupan omistaja. Ja hän sitten heitti ilmoille ajatuksen, että veisin joskus käsitöitäni näytteille sinne heidän kauppaansa. Hui! Meikäläisen käsitöitä näytillä jossain?! Huh huh, ajatuskin saa ihan pään pyörälle ja perhoset vatsaan. Täytyy nyt kuulostella asiaa. ;) Mutta kovasti on mua hymyilyttänyt tuon kauppa reissun jälkeen. Joten, lämpimät terveiset vaan Kannuslaisille ja KIITOS! ;) Kehuista tuli tosi hyvä mieli!

Ai niin, tänään tuli jo aika siihen hermoratatutkimukseen. Se olis jo ens viikon tiistaina. Hirmu äkkiä tuo aika tuli. En yhtään sitä vielä osannut odottaa. Ajattelin, että se tulis vasta monen kuukauden päästä. Ja se on Oulussa! Voi luoja, miten ihmeessä sinne osaan yksin ajella? Ikinä en oo ees oulussa ajanut autolla. Jännittää!