Olen tuossa Clapotiksessa edennyt siihen kolmanteen osaan. Ja sitäkin olen tehnyt jo ihan kivan matkaa. Tavattoman tylsää tehdä tuo... Kaipaisin hieman lisää haastetta.  Mutta kyllä mä kuitenkin sinnikkäästi ajattelin sen valmiiksi asti tehdä. Se Marks&Kattenin Feeling lanka on aivan ihanaa kutoa. Tuosta langasta täytyy ehdottomasti tehdä jotain muutakin. Myös ekaa kertaa käytössä olevat bambu puikot ovat kans hyvät, kevyethän ne on kuin mitkä. Luultavasti täytyy bambu puikkojakin hommata lisää.

Olis hinku alkaa kutoon sukkia. Olen AINA inhonnut sukan kutomista ja siksi olenkin mieluiten jättänyt sen touhun kaikille muille. Mutta nyt on alkanut tuntumaan, että voishan sitä sukkiakin kutoa. Mielenkiinto ei riitä sen ihan perinteisen sukan kutomiseen, mutta jotain erilaisempaa voi kokeilla. Kuten vaikka ne possusukat, jotka esittelin 8.2 olevasssa postauksessa. Sen Sukkasillaan kirjan lupasivat nyt tilata mulle Kokkolan kirjastosta tänne meidän kirjastoon. Jos se on niin hyvä kirja kuin olen kuullut, niin voishan sen sitten ostaa vaikka itellekin. (Minna, eikös sulle tuo kirja ole? Onko se hyvä?!)

Kuvaton, tylsä postaus. Mutta eipä nyt oikein mitään kuvattavaa ole. Kuvia luvassa kunhan Clapotis valmistuu.

Huomenna pitää TÖIHIN! Oon ollut nyt yli kaksi viikkoa sairaslomille eri syistä putkeen, mahtavat töissä tykätä, mutta eipä se haittaa. Vieläköhän sitä osaa töitä tehdä?! ;) Ihan hyvin voisin kyllä jatkaa tätä kotona olemistakin...

Mutta, palaillaan!! ;)