Päätinpä minäkin esittäytyä!

Moi!

Minä olen Marika Asuinmaa Seinäjoelta. Olen ehtinyt 30 vuoden ikään. Ammatiltani olen kodinhoitaja. Harrastan sumopainia ja pianon soittoa. Minulla on kolme ihanaa lasta. Hiukseni ovat vaaleanpunaiset ja silmäni mustat. Rakastan  jazz musiikkia ja lempiartistini on Irina. Minua voisi luonnehtia sanalla maailmanlaajuinen. (ps. Onko se adjektiivi?!)

Ja näin se siis täydentyy:

1.Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)

2. Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)

3. Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)

4. Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)

5. Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)

6. Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)

7. Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)

8. Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)

9. Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)

10. Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)

11. Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")